Saturday 19 October 2013

~ My 1st Achievement ~

Congtraz to myself!!!

Actually entry post ni dah lama ada dalam blog ini tapi tak boleh preview, so readers, tak boleh nak baca. This time, kita repost la entry yang sama ini. Tak kisah la walaupun dah lama berlalu...tetap juga nak post..hik3...

Kejadian ini berlaku pada 24.08.2013. Date ini kebetulan clashing dengan open house rumah big boss. Ini adalah Majlis Penganugerahan SM/SSM. Anugerah untuk kita, jadi awal-awal dah save the date. Maaflah wahai big boss... :D

Perjalanan dari rumah ke Manara PGRM Cheras makan masa almost 2 hours. Jalan jem sangat. Nasib baiklah plan keluar awal walaupun jaraknya tak jauh. Tapi kita tetap maintain..muka tak boleh masam-masam walaupun dah tengah hari.

Ok, anugerah ini penting buat kami, anugerah yang mengiktiraf pencapaian pertama setiap insan yang terlibat dalam bisnes ni. Syarikat Hai O memang menghargai usaha kami. Ramai yang hadir. Penuh dewan dengan tema hitam merah. So congtraz to myself sebab kita berjaya archive first level ni.


Thanks to Kak Miza aka Miza Hadi, my beloved partner. Insan yang memperkenalkan bisnes ini kepada kita...Kak Miza bagi rose kat kita.



Thanks also to CDM Mursyida Mohsin @ Cik Cida yang sentiasa terbuka hati dan lapang dada untuk membantu dan menambah nilai dalam diri kita melalui bisnes ini.



Terima kasih juga untuk CDM Hanis Haizi, CDM Raz dan CDM Naa Kamaruddin, leaders yang sentiasa share tips, beri motivasi dan share segala pengalaman tentang bisness online ini.

Kami seronok bersama, berada di bawah satu naungan yang sangat kukuh asasnya. Walaupun kami berbeza latarbelakang, pendidikan, umur ataupun pangkat, kami tetap sama membulat hati untuk mencapai matlamat untuk berjaya


#PIN #BeautifulCircles #GLAM #GLG #GLAMpreneurs #SM/SSM




Yeah!! thats me!!! Langkah yang diatur...dan akan terus mengatur langkah dan pasti akan melangkah sampai ke level seterusnya. Insya-Allah..segala akan berlaku dengan izin-Nya.

Semoga laluan yang kita lalui bersama teman-teman yang lain dipermudah dan diringankan rezekinya oleh Allah SWT...Amin....



credit picture: cikcida.com & PIN



keep walking, keep believing in yourself & don't give up
fatimahmalek

No comments:

Post a Comment